.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدودیتهای ترافیکی روز طبیعت در گلستان

رئیس راهنمایی و رانندگی گلستان از اجرای طرحهای ویژه ترافیکی به مناسبت روز سیزدهم فروردین در این استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل  از مهر ، سرهنگ علی رضا حسنی افزود: برای کاهش ترافیک و تصادفات و روانسازی عبور و مرور، تردد کامیون، مینی بوس، اتوبوس و موتورسیکلت به سمت پارک جنگی ناهارخوران و النگ دره در شهر گرگان ممنوع است.

به گفته وی همچنین خوروهای نیسان و وانت بار در این روز باید از سوار کردن افراد بر روی اتاق بار در سطح جاده های استان خود داری کنند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان نیز در این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: 240 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف طی 48 ساعت گذشته در معابر و جاده های استان توقیف و به پارکینگ منتقل شدند. از این شمار 74 دستگاه خودرو و 167 دستگاه موتورسیکلت بوده که توسط ماموران توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

محمدرضا کابوسوی اظهار داشت: در این مدت پنج هزار و 892 دستگاه خودرو و موتورسیکلت در معابر دورن شهری و جاده های استان کنترل و بازدید شدند.

وی خاطرنشان کرد: 21 ایستگاه پلیس راهنمایی و رانندگی برای تسهیل در امر ترافیک در تعطیلات نورزی در استان فعالیت دارد که این تعداد ایستگاهها در تمامی شهرها و مراکز بخشها تردد خوردروهای عبوری را کنترل می کنند.

سرهنگ کابوس بیان داشت: با توجه با اهمیت حمل و نقل بار و مسافر در حوزه های درون شهری و تاثیر آن در وضعیت ترافیک در سطح معابر، ساماندهی وسال نقلیه عمومی و آژانس های مسافربری در اولویت برنامه های راهنمایی و رانندگی است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نورجان دوجی عالی 3 شهريور 1390
جناب سرهنگ کابوس یه یری به فقیر بیچاره هایی مثل من بزن مراوه در خدمت شما

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.